Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over onze vakantiehuizen of over uw verblijf of Schiermonnikoog? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Neem contact op

Vragen en antwoorden

Hebben jullie vaste “wissel” dagen op maandag en/of vrijdag of is een andere dag ook mogelijk?

Helaas is een andere aankomst dag niet mogelijk. U kunt weliswaar op een dag naar keuze aankomen maar de volledige week/weekend/midweek waarin die valt wordt dan in rekening gebracht. Dat geldt ook voor vervroegd vertrek.

Hoe laat kan ik in of uitchecken?

Of u nu incheckt voor een week, een weekend of een midweek: inchecken is vanaf 16:00, uitchecken is voor 10:00.

Kan ik wel eerder mijn bagage in het huis kwijt?

Nee, maar wel kan de bagage in de schuur, in de tuin, veranda of overkapping staan van het desbetreffende huis.

Zijn huisdieren toegestaan?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan.

Is er iemand die ons bij aankomst ontvangt?

De deur is open of de sleutel van het huis vindt u in een sleutelkluisje, waar u nog een code van krijgt. Uiteraard kunt u ons altijd bellen of mailen.

Is er linnengoed aanwezig of moeten we dat zelf meenemen?

U kunt bij ons linnengoed bestellen. Bij aankomst in uw vakantiehuis ligt het linnengoed dan voor u klaar! U kunt het linnengoed online reserveren bij boeking of vooraf reserveren door een mail te sturen naar info@123schiermonnikoog.nl

Zijn er fietsen bij het huis?

Nee, deze kunt u huren op het eiland of al thuis reserveren, zodat ze klaar staan bij aankomst.

Is er een campingbedje in het huis?

Ja, in al onze huizen staat een campingbedje, merk Koelstra met matrasje en dekbedje. Ook is er een kinderstoel aanwezig.(in ons 12 pers. huis staan 2 bedjes en kinderstoelen)

Moet ik vooruit betalen?

Om uw reservering definitief te maken dient u een aanbetaling te doen, binnen 14 dagen. Deze bedraagt 50% van het huurbedrag. Het exacte bedrag en alle verdere details vindt u op de reservering bevestiging die u per mail van ons ontvangt.

Wat gebeurt er in geval van annulering?

Afhankelijk van de tijd die er nog tussen uw annulering en de aanvangsdatum van uw boeking is, worden u annuleringskosten gerekend. Zie ook onze voorwaarden.

Wij raden u aan in ieder geval een annuleringskosten verzekering af te sluiten.